Numer oferty: StPr/24/0219
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rejestru wpływającej i wychodzącej korespondencji rejestru umów pełnomocnictw i upoważnień.
2. Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, obsługa poczty elektronicznej i epuap.
3. Organizowanie spotkań,narad i konferencji wraz z obsługą logistyczną.
4. Ewidencjonowanie skarg i wniosków. Nazdór nad terminowością odpowiedzi.
5. Prowadzenie ewidencji wykonanych kontroli w jednostce.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 411 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażówy do 20%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, kierunek: Administracja
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: min. średnie pożądane wyższe. Kierunek/specjalność: Preferowana Administracja.
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy.
Umiejętności- uprawnienia: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera oraz MS Office, dobra organizacja pracy, terminowość, dyspozycyjność, sumienność, wysoka kultura osobista.
Praca w godzinach: 7:30 - 15:30
Okres zatrudnienia: 3 miesiące
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
NIP: 8551583467
REGON: 812046670
Krótki opis działalności gospodarczej: Szpital miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Marciniak
Nr telefonu: 91 32 67 353
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej(list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00