Numer oferty: StPr/24/0218
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: LUTYCKA 2A/4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości; sprzedaż rezerwacyjna (rozmowa telefoniczna, mail); obsługa rezerwacji (program rezerwacyjny, kasy fiskalne); znajomość ofert noclegowych i tworzenie ich we wszystkich kanałach sprzedaży; szeroko rozumiana współpraca z innymi działami; identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 850 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi hotelowej*
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia:
- dobra znajomość obsługi komputera
- recepcjonista z językiem niemieckim
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE SP Z O.O.
NIP: 8551601426
REGON: 387908136
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LUTYCKA 2A/4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Bąk
Nr telefonu: 508565874
E-mail: praca@apartamenty.swinoujscie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail