Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-12

Pracownik biura obsługi klienta - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2024-04-12
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: DKS Sp. z o.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/3437

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Trakt Św. Wojciecha 29, 80-044 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz zamówień klientów w systemie, utrzymywanie dokładnej dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia satysfakcji klienta. Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostarczanie informacji oraz obsługa po sprzedażowa. Bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zwrotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje premie, odpowiednie wdrożenie pod okiem doświadczonych pracowników, prywatną opiekę medyczną, pakiet rozszerzony finansowy przez Pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport, atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie, pracę w miłej atmosferze, wsparcie zgranego zespołu.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DKS Sp. z o.o.
NIP: 5832790417
REGON: 190917946
Adres www: www.dks.pl.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Lastadia 41, 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Jeruzalska
Nr telefonu: 587431446
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV z dopiskiem w temacie e-maila:
1. Nr referencyjny: BOK/04/2024

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli niezbędnej do udziału w rekrutacji :
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez DKS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kowalach, kod pocztowy 80-180 ul. Energetyczna 15.''

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoją aplikację w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych w naszej Firmie, umieść dodatkowo w CV następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez DKS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kowalach, kod pocztowy 80-180 ul. Energetyczna 15."
E-mail: rekrutacje@dks.pl

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-29 23:15:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności