Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-30

Inspektor/starszy inspektor ds. kadrowych k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-04-11
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/04275

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- obsługa programu kadrowego;
- ewidencjonowanie nieobecności pracowników, m. in. urlopów;
- prowadzenie spraw dotyczących PPK;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr;
- inne polecenia kierownika.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 11.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek motywacyjny zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie min. średnie w przypadku Inspektora; wykształcenie wyższe - w przypadku Starszego inspektora. Umiejętności: znajomość regulacji prawnych w zakresie: kadr, ustaw i akt wykonawczych dotyczących pomocy społecznej; znajomość zakresu działania Ośrodka Pomocy Społecznej; zdyscyplinowanie i samodzielność; sumienność; zdolność organizacji pracy; umiejętność stosowania odpowiednich przepisów. Doświadczenie zawodowe: w przypadku Inspektora - min. 2 lata; w przypadku Starszego inspektora - 3 lata.. Komunikatywna znajomość języka polskiego.

Praca w godz.: 8:00-16:00.

Wynagrodzenie: od 4700 do 5000 zł brutto + dodatek motywacyjny zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek stażowy

[Kontakt: osobisty, tel. 22 27 702 50 w godz. 8:00-16:00, e-mail: ops.tar@ops-targowek.waw.pl]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
NIP: 5241067534
REGON: 010908915
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 27 702 50
E-mail: ops.tar@ops-targowek.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00-16:00

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-29 23:15:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności