Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-02

Specjalista do spraw wystaw - Sopot, pomorskie

Data dodania: 2024-04-10
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Pracodawca: Państwowa Galeria Sztuki
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: historia sztuki, kulturoznawstwo, muzealnictwo, kuratorstwo
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/0521

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca kuratorska przy realizacji wystaw, inicjowanie i realizowanie programów i wydarzeń artystycznych popularyzatorskich w PGS, oprowadzanie merytoryczne po wystawach. Koordynacja realizacji wystaw i projektów, nadzór nad montażem i demontażem wystaw, nadzór nad przygotowaniem wernisażu we współpracy z promocją, gromadzenie i katalogowanie dokumentacji wystaw i projektów. Sporządzanie umów cywilnoprawnych z osobami i instytucjami zewnętrznymi realizującymi wystawy i projekty w PGS.
Nadzór nad wydaniem zaproszenia, plakatu oraz katalogu, opracowywanie wniosków aplikacyjnych do podmiotów zewnętrznych oraz pomoc w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej. Sporządzanie raportów merytorycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 01.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: historia sztuki, kulturoznawstwo, muzealnictwo, kuratorstwo
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania: minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań zwianych z zarzadzaniem budżetem, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, znajomość pakietu Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz dyspozycyjność. Praca w godzinach 8:00-16:00 Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, docelowo nieokreślony.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Państwowa Galeria Sztuki
NIP: 5851220052
REGON: 000277167
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Troka
E-mail: rekrutacja@pgs.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny, życiorys zawodowy, dokumenty, które świadczą o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Galerię Sztuki z siedzibą w Sopocie, w celu realizacji procesu rekrutacji.
Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Forma kontaktu z pracodawcą:
- osobista
- drogą pocztową: Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot
- email: rekrutacja@pgs.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-01 23:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności