Numer oferty: StPr/24/0510
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 48-303 Konradowa, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dostawcami, skuteczne zarządzanie procesem reklamacji od klientów, w tym tworzenie raportów 8D, proaktywne podejście w zapobieganiu problemom jakościowym, ciągłe monitorowanie oraz analiza wskaźników jakościowych, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, wraz z nadzorem nad jej stosowaniem, analiza danych statystycznych oraz powiązanych dokumentów (takich jak karty SPC), a także inicjowanie natychmiastowych działań korygujących, we współpracy z odpowiednimi działami, rozwiązywanie problemów jakościowych przy użyciu narzędzi jakościowych, tworzenie propozycji mających na celu rozwiązanie problemów dotyczących produkcji, procesu oraz systemu zapewniania jakości, zgodnie z obowiązującą dokumentacją.
Szkolenie pracowników w zakresie jakości produktu oraz prowadzenie akcji korekcyjnych/korygujących w celu poszerzania wiedzy działu produkcyjnego, ścisła współpraca z innymi działami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista kontroli jakości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia w dziale jakości, znajomość narzędzi jakościowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i Power Point, umiejętności komunikacyjne, analityczne myślenie, samodzielność w działaniu, zorientowanie na rozwiązywanie problemów oraz na osiąganie rezultatu. Mile widziane: Znajomość wymagań systemów zarządzania jakością ISO 9001:2015 / IATF 16949. Wartościowe będą dodatkowymi kwalifikacjami oraz doświadczenie w branży AGD oraz Automotive, a także znajomość procesu wtrysku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WEGA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5252559821
REGON: 14676323600000
Adres www: https://www.polplastic.it/pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JANA PAWŁA II 80/138, 00-175 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Francesco Glendi
E-mail: HR@polplastic.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail