Numer oferty: StPr/24/0757
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr,
Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 do 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Biernat
Nr telefonu: 177745142
E-mail: agata.biernat@pup.mielec.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferta pracy na wyposażone lub doposażone stanowiska pracy dla osób bezrobotnych powyżej 29-go roku życia (od dnia 30 urodzin), pozostające bez pracy, zarejestrowani w PUP Mielec jako osoby bezrobotne oraz należące co najmniej do jednej z następujących grup:
-osoby w wieku 50 lat i więcej;
-kobiety;
-osoby długotrwale bezrobotne (wg definicji EFS - nieprzerwanie 12 miesięcy);
-osoby z niepełnosprawnościami;
-osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych (osoby posiadające wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie, tj. nie wyższe niż ponadgimnazjalne).
Rolników i członków ich rodzin, tj. osób posiadających nieruchomość rolną lub członków ich rodzin podlegających ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego, które chcą odejść z rolnictwa.