Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-23

Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem (nr 0998) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2024-04-10
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0998

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: Zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem:
- zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych
w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych
- opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów administracyjnych
- realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego, dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów)

Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę (1 etat)
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • znajomość pakietu MS Office

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postepowań o udzielenie zamówienia publicznego
- doświadczenie w zawieraniu umów, monitorowaniu ich realizacji oraz rozliczaniu dokumentów
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- potrafiącą współpracować
- zorientowaną na cel / jakość
- nastawioną na rozwój
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów
Zachęcamy do składania dokumentów.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
NIP: 9532327769
REGON: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Aplikacje na wolne stanowiska pracy w Oddziale ZUS w Bydgoszczy należy przesyłać tylko elektronicznie poprzez stronę internetową www.zus.pl w ogłoszeniu o pracę kliknąć formularz aplikacyjny Aplikuj i dołączyć wymagane dokumenty.

Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')

Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Termin, do którego należy składać dokumenty
23-04-2024
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-20 13:15:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności