Numer oferty: StPr/24/0456
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 05-830 Nadarzyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości. Praca w wymiarze pełnego etatu od poniedziałku do niedzieli w godz. 6:30-22:00. Podczas zabezpieczeń, praca również w godzinach nocnych. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony. Dokumenty aplikacyjne dostępne na stronie https://bip.nadarzyn.pl/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- min. średnie. Staż pracy- niewymagany. Uprawnienia/ umiejętności- prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE
NIP: 5342485753
REGON: 146074264
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Księcia J.Poniatowskiego 42, 05-830 Nadarzyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Tymoszuk
Nr telefonu: 22 734 10 32
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10:00-14:00