Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-03

Główny księgowy - Zamość, lubelskie

Data dodania: 2024-04-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Pracodawca: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZAMOŚCIU

Numer oferty: StPr/24/0820

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szczebrzeska 11, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. obsługa finansowo- księgowa Centrum Integracji Społecznej;
2. prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3. realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4. sporządzanie planów i sprawozdań;
5. dokonywanie przelewów drogą elektroniczną;
6. obsługa programu Budżet 24
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Data zakończenia: 31.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + wszystkie dodatki do wynagrodzenia
8.00-15.00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Uprawnienia:
  • umiejętność opracowywania,realizowania i rozliczania projektów
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • komunikatywność
  • znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej
  • osoba odpowiedzialna
  • rzetelność
  • zaangażowanie
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • obsługa programu PŁATNIK

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Spełnienie jednego z poniższych warunków w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości;
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej
- 6- letnia praktyka w księgowości;
- posiadanie wpisu na listę biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak prawomocnego skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
nieposzlakowana opinia;
znajomość przepisów prawa: ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawa o pracownikach samorządowych; ustawa o zatrudnieniu socjalnym; ustawa o podatku od towarów i usług (VAT);ustawa Kodeks pracy; ustawa o ochronie danych osobowych; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych; Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz znajomość innych aktów wykonawczych i przepisów mających zastosowanie na stanowisku pracy.
Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZAMOŚCIU
NIP: 9223052671
REGON: 364105518
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szczebrzeska 11, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Nowak
Nr telefonu: 84-543-28-62
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
www.e-bip.org.pl/CisZamosc/23625
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-20 13:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności