Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-19

Kierownik klubu seniora - Sobótka, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOBÓTCE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1403

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chopina 14, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a. kierowanie bieżącą działalnością Klubu Seniora,
b. ustalanie z Głównym Księgowym Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce budżetu i realizacja rocznego budżetu Klubu,
c. prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie,
d. opracowywanie miesięcznych planów pracy Klubu i czuwanie nad ich realizacją,
e. odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Seniora,
f. dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
g. kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów,
h. organizowanie form wsparcia dla Seniorów,
i. zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu,
j. organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina oraz innych miejsc,
k. nadzorowanie i organizowanie pracy pracowników zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz Seniorów,
l. dokonywanie w ramach budżetu Klubu Seniora stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
m. sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Seniora,
n. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa seniorów w zajęciach.
1/2 etatu
Praca na czas określony: Pierwsza umowa na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Godziny pracy 9:00 - 13:00

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie opisanej Konkurs Kierownik Klubu Seniora, w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sobótce, ul. Strzelców 2/1 Il
p. , pok. 9/10, w godzinach 07,00 14.30 lub przesłać za pośrednictwem operatora poczty
do 19.04.2024

Szczegóły dotyczące oferty pracy dostępne na stronie:
https://bip.ops.sobotka.pl/strony/691.dhtml

Oferta dostępna w sali C, E
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • RZETELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, rzetelność, odpowiedzialność, praca w zespole, dyspozycyjność, uczciwość, kultura osobista

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOBÓTCE
NIP: 8961035239
REGON: 005940630
Adres www: https://bip.ops.sobotka.pl/strony/691.dhtml
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Strzelców 2/1, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Dwornik-Piszczałka
Nr telefonu: 71 3162-829
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: . Wymagane dokumenty:
a. CV i list motywacyjny.
b. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr l) podpisany własnoręcznie.
c. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w przypadku posiadania stażu pracy (kopie Świadectw pracy), kopie zaświadczeń o ukończonych kursach bądź szkoleniach,
e. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo Ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych, oraz posiadania nieposzlakowanej opinii,
h. inne dodatkowe dokumenty 0 posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np.
zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.,
i. kserokopia posiadanych uprawnień, j kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
Wymagane oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-19 07:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności