Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-16

Główny księgowy (1/2 etatu) - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-04-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: DOM MAŁYCH DZIECI W CHEŁMIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczny

Numer oferty: StPr/24/0729

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
3) dysponowanie środkami pieniężnymi jednostki na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych;
4) sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat;
5) wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej;
6) nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo księgowego;
7) przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych;
8) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
9) prawidłowe stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych;
10)nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczny
Uprawnienia:
  • Biegły rewident
  • certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność
  • znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej
  • znajomość obsługi systemów finansowo -księgowych
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, sprawozdawczości budżetowej, prawa podatkowego
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Pierwsza umowa o pracę na czas okreslony na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ wraz z niezbędnymi załącznikami: Domu Małych Dzieci W Chełmie.

DYREKTOR DOMU MAŁYCH DZIECI W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Główny księgowy.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
6) nieposzlakowana opinia;
7) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) mile widziane ukończone kursy doszkalające;
2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej;
3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych;
4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej;
5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych;
6) znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) administracji samorządowej;
b) kodeksu postępowania administracyjnego;
c) sprawozdawczości budżetowej;
d) prawa podatkowego;
7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
3) dysponowanie środkami pieniężnymi jednostki na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych;
4) sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat;
5) wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej;
6) nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo księgowego;
7) przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych;
8) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
9) prawidłowe stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych;
10) nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.

4. Warunki pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy 1/2 etatu;
2) miejsce pracy Dom Małych Dzieci, ul. Jedność 43, 22-100 Chełm;
3) rodzaj pracy praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Małych Dzieci w Chełmie - nie dotyczy ze względu na zatrudnienie poniżej 25 osób.

5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie);
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe);
6) referencje (kserokopia);
7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie;
9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku;
15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia);
16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

6. Inne informacje:
1) Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2011r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
2) Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
3) Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Małych Dzieci w Chełmie oraz na tablicy informacyjnej w Domu Małych Dzieci przy ul. Jedność 43, 22-100 Chełm.
5) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
6) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 82 564-04-04.


Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w sekretariacie Domu Małych Dzieci w Chełmie, ul. Jedność 43 lub pocztą na adres Domu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: główny księgowy w Domu Małych Dzieci w Chełmie w terminie do dnia 16 kwietnia 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do DMD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej dmd.bip.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń, w siedzibie placówki.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: główny księgowy w Domu Małych Dzieci w Chełmie, ogłoszonej dnia 4 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Dom Małych Dzieci w Chełmie.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Domu Małych Dzieci w Chełmie.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530, z późn. zm.)

Chełm, dnia ......
(podpis i pieczęć pracodawcy)


................................................................................................
Załącznik nr 1

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Małych Dzieci w Chełmie z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Jedność 43, adres e-mail: sekretariat@dmdchelm.pl, tel. 82 564 04 04.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Domu Małych Dzieci w Chełmie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w DMD: tel. 82 564 04 04, adres e-mail: iodo@dmdchelm.pl.
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: główny księgowy w Domu Małych Dzieci w Chełmie ogłoszonej dnia 4 kwietnia 2024 r., prowadzonej przez Dom Małych Dzieci w Chełmie.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
1) art. 6 ust 1 lit.c RODO w zw. z:
a) art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) Rozporzadzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.
2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
2) przenoszenia danych,
3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Oświadczenie:

Oświadczam, że zapoznałem/am się z powyższą klauzulą informacyjną.


............................................
data i czytelny podpis


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DOM MAŁYCH DZIECI W CHEŁMIE
NIP: 5632407359
REGON: 060709884
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Adres www: https://www.domydziecka.org/placowka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie);
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy,
szkolenia, studia podyplomowe);
6) referencje (kserokopia);
7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie;
9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku;
15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku
posiadania orzeczenia);
16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-15 23:15:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności