Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-12

Inspektor ds. mieszkaniowych zespołu gospodarki mieszkaniowej sekcji gospodarki mieszkaniowej i kwaterunkowej wydziału techniki i zaopatrzenia - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-04-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/0733

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: inspektor ds. mieszkaniowych Zespołu Gospodarki Mieszkaniowej Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia:
- rozpatruje złożone przez funkcjonariuszy wnioski o zwrot kosztów dojazdu do służby, oblicza wysokość przysługującego świadczenia i sporządza listy wypłat w tym zakresie oraz wprowadza do systemu płacowego naliczone świadczenie w celu jego wypłaty
- księguje opłaty za najem lokali mieszkalnych oraz dokonane wpłaty z tego tytułu w celu dostarczenia bieżącej informacji o terminie zapłaty należności z tego tytułu
- analizuje wpływy należności z tytułu najmu lokali, wysyła wezwania do zapłaty w celu wyegzekwowania należności przeterminowanych
- potrąca należności z list uposażeń funkcjonariuszy z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych w celu uregulowania należności z tego tytułu,
- przygotowuje dla radcy prawnego dokumenty najemców posiadających długotrwałe zadłużenia w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego,
- sporządza dla Pionu Głównego Księgowego informacje w zakresie przeterminowanych należności dochodowych oraz podjętych działań w celu ich wyegzekwowania,
- rozlicza pobrane od najemców lokali mieszkalnych zaliczki za dostawę energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania i ciepłej wody w celu rozliczenia rocznych kosztów w tym zakresie,
- ustala odległości drogowe od granic administracyjnych miejscowości zamieszkania do granic administracyjnych miejsca pełnienia służby w celu naliczenia wysokości zwrotu kosztów dojazdu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 731,37 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia:
  • obsługa informatycznych programów użytkowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/59794,OFERTA-PRACY-inspektor-ds-mieszkaniowych-w-Zespole-Gospodarki-Mieszkaniowej-Sekc.html .

Ogłoszenie o naborze nr 135902 z dnia 03.04.2024 r.
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
inspektor ds. mieszkaniowych Zespołu Gospodarki Mieszkaniowej Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1.
Liczba stanowisk pracy: 1.

Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

ZAKRES ZADAŃ:
- rozpatruje złożone przez funkcjonariuszy wnioski o zwrot kosztów dojazdu do służby, oblicza wysokość przysługującego świadczenia i sporządza listy wypłat w tym zakresie oraz wprowadza do systemu płacowego naliczone świadczenie w celu jego wypłaty
- księguje opłaty za najem lokali mieszkalnych oraz dokonane wpłaty z tego tytułu w celu dostarczenia bieżącej informacji o terminie zapłaty należności z tego tytułu
- analizuje wpływy należności z tytułu najmu lokali, wysyła wezwania do zapłaty w celu wyegzekwowania należności przeterminowanych
- potrąca należności z list uposażeń funkcjonariuszy z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych w celu uregulowania należności z tego tytułu,
- przygotowuje dla radcy prawnego dokumenty najemców posiadających długotrwałe zadłużenia w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego,
- sporządza dla Pionu Głównego Księgowego informacje w zakresie przeterminowanych należności dochodowych oraz podjętych działań w celu ich wyegzekwowania,
- rozlicza pobrane od najemców lokali mieszkalnych zaliczki za dostawę energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania i ciepłej wody w celu rozliczenia rocznych kosztów w tym zakresie,
- ustala odległości drogowe od granic administracyjnych miejscowości zamieszkania do granic administracyjnych miejsca pełnienia służby w celu naliczenia wysokości zwrotu kosztów dojazdu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub naliczaniu świadczeń pieniężnych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).

WYMAGANIA DODATKOWE:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym lub pokrewnym
- obsługa informatycznych programów użytkowych.

OFERUJEMY:
- indywidualny rozkład czasu pracy
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- miejsce do odświeżenia się
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- miejsce parkingowe na terenie urzędu.

DOSTĘPNOŚĆ:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

WARUNKI PRACY.
Praca samodzielna. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, oświetlenie naturalne i sztuczne. Kancelaria znajduje się na II piętrze, budynek posiada podjazd i windę.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- list motywacyjny
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania wykształcenia wyższego o kierunku administracyjnym lub pokrewnym
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce: Praca Pracownicy cywilni oświadczenie dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej.

DODATKOWE INFORMACJE:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.
Planowana data zatrudnienia: 01.05.2024 r., umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4731,37 zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy.
Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2024 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
- Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.
3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.
4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.
5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.
11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
NIP: 5631565688
REGON: 110120561
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- list motywacyjny
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990
(nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania wykształcenia wyższego o kierunku administracyjnym lub pokrewnym
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce: Praca - Pracownicy cywilni - oświadczenie dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-11 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności