Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-17

Inspektor do spraw zamówień publicznych - Lubin, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne

Numer oferty: StPr/24/0684

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o zamówienie tj.
- sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania,
- sporządzanie Istotnych Warunków Zamówienia oraz projetów umów,
- przygotowanie zawiadomień, informacji, odpowiedzi, wyjaśnień w kontaktach z Wykonawcami,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- sporządzanie protokołów postępowania,
- kompletowanie dokumentacji postępowań,
- przygotowanie umów o zamówienia publiczne,
- sporządzanie rejestrów zamówień publicznych oraz rejestrowanie umów w proramie komputerowym,
- przygotowywanie sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień,
- udział w pracach dotyczących procedur odwoławczych za pośrednictwem Urzędu Zamówień Publicznych,
- współpraca z działami zlecającymi wszczęcie postępowania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, marketing i zarządzanie, służby publiczne lub pokrewne, mile widziane przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych lub ukończenie studiów w tym zakresie,
2) doświadczenie zawodowe- 2 lata w administracji publicznej,
3) znajomość regulacji dotyczących prawa zamówień publicznych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętność prowadzenia negocjacji,umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania, umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole,
4) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
5) korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odwaga w podejmowaniu decyzji.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE
NIP: 6920212117
REGON: 39027365500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-17 07:15:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności