Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-10

Referent ds. ewidencji i świadczeń (oferta dla osoby odbywającej staż u pracodawcy) - Głogów, dolnośląskie

Data dodania: 2024-03-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0264

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, aktami wykonawczymi wydanymi na tej podstawie oraz przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
2. Zapoznanie się z zakresem usług świadczonych przez PUP, obiegiem dokumentacji oraz sposobem i zakresem spraw realizowanych przez poszczegolne działy funkcjonujące w urzędzie, a także udzielanie informacji klientom Powiatowego Urzędu Pracy w tym zakresie.
3. Zapoznanie się z obsługą programu informatycznego SYRIUSZ w celu wyszukiwania danych o osobach zarejestrowanych w PUP oraz wprowadzania danych rejestrowanych osób.
4. Komplementowanie dokumentów w teczkach bezrobotnych niezbędnych do ustalenia nabycia i zachowania statusu bezrobotnego i prawa do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących bezrobotnym.
5. Przygotowanie dokumentacji archiwalnej i bieżącej niezbędnej do wydawania odpowiednich zaświadczeń, udzielania odpowiedzi na pisma do róźnych instytucji i organizacji, wysyłanie korespondencji ( w tym decyzji administracyjnych).
6. Ustalanie uprawnień do zasiłku, dodatku aktywizacyjnego, stypendium za staż lub szkolenie i innych świadczeń z tytułu bezrobocia, wydawanie decyzji administracyjnych, drukowanie decyzji i informacji o osiąganych dochodach.
7. Sporządzanie list wypłat należnych świadczeń na ustalony termin płatności.
8. Ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego zarejestrowanych bezrobotnych i członkó ich rodzin.
9. Sporządzanie spisu zdawczo - odbiorczego teczek przekazywanych do archiwum, umieszczanie teczek w odpowiednich pokojach w archiwum i w pokoju bezrobotnych.
10. Zapoznanie się z procedurami dotyczącymi wyłączania z osób z ewidencji, ktore nie spełniają warunkó do posiadania statusu bezrobotnej lub poszukującej pracy, wydawanie decyzji administracyjnych.
11. Zapoznanie się z procedurami dotyczącymi zasad rejestracji oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do ustalenia statusu i uprawnień rejestrowanych osób.
12. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań.
13. Dokonywanie odpowiednich zapisó w komputerowej bazie danych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Chmielniak
Nr telefonu: 767275527
E-mail: doradca7@pup.glogow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-01 19:30:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności