Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-08

Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w wydziale inwestycji, dróg i transportu w departamencie architektury, geodezji i inwestycji w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-03-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg

Numer oferty: StPr/24/0727

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:
1. Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:
- pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
- kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
- czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
- czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
- sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
- przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
- informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,
2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,
3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,
4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:
- przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
- przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
- udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,
5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,
6. W zakresie powierzonych spraw:
- terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
- prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,
- wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,
7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:
- współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,
- ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
- realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,
- współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych
i oddanych do użytku inwestycji miejskich,
- wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,
8. W zakresie współpracy oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:
- przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
- przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo lub budownictwo w zakresie dróg
Uprawnienia:
  • znajomość Ustawy prawo budowlane
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
  • znajomość Ustawy o drogach publicznych
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych
  • znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny
  • znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
  • znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych
  • umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy docelowo z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13081 .

Symbol oferty: DOR.2110.5.2024.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2024-03-28.
Termin składania dokumentów: 2024-04-08.
Wymagane wykształcenie: średnie w zawodzie technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub budownictwo w zakresie dróg.
Wymagania związane ze stanowiskiem.

Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: średnie w zawodzie technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub budownictwo w zakresie dróg.

Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym i w budownictwie drogowym,
3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
8) znajomość ustawy prawo budowlane,
9) znajomość ustawy o drogach publicznych,
10) znajomość ustawy o finansach publicznych,
11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
12) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,
13) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,
14) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
15) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków.
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:
1. Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:
- pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
- kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
- czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
- czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
- sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
- przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
- informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,
2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,
3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,
4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:
- przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
- przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
- udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,
5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,
6. W zakresie powierzonych spraw:
- terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
- prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,
- wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,
7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:
- współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,
- ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
- realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,
- współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych
i oddanych do użytku inwestycji miejskich,
- wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,
8. W zakresie współpracy oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:
- przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
- przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,68 %.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 8 kwietnia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 28 marca .2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 marca 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
1) 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
a) 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
2) 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-05 19:30:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności