Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-10

Specjalista ds. wsparcia technicznego - Katowice, śląskie

Data dodania: 2024-03-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/0823

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Kontakt z klientami portugalskojęzycznymi i angielskojęzycznymi z całego świata (telefoniczny oraz mailowy) w języku portugalskim i angielskim. Wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych (kontakt w języku angielskim i portugalskim) związanych z technologią. Rozwiązywanie zaawansowanych problemów, a jeśli to konieczne, przydzielanie do zespołu wyższego poziomu. Pomoc w tworzeniu i utrzymywaniu dokumentacji i bazy wiedzy. Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji e-mailowej - komunikacja w języku angielskim i portugalskim. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim.
- Miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania.
- Praca po 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-24:00 - do uzgodnienia z pracodawcą (system wielozmianowy).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Chęć do nauki
  • Komunikatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku (jako osoba świadcząca wsparcie techniczne). Wymagana znajomość obszaru technologicznego. Wymagana motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk. Wymagana elastyczność do pracy zmianowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pośrednik Pracy
Nr telefonu: 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-09 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności