Numer oferty: StPr/24/0193
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bieżąca praca administracyjno-biurowa w Wydziale Spraw Obywatelskich. Bieżąca obsługa interesantów. Pomoc przy redagowaniu pism. Obsługa urządzeń komputerowych i biurowych. Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale. Wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego zgodnych z zakresem działania Wydziału Spraw Obywatelskich oraz zajmowanym stanowiskiem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Data zakończenia: 30.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: +dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność obsługi urządzeń komputerowych lub biurowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Juliusza Słowackiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Edyta Gajewska
Nr telefonu: 227759244 w. 142
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie do pracy