Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-09

Specjalista ds. wsparcia (w j. angielskim support specialist) - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-03-27
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/1884

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pracownik jest zobowiązany:
Zapewniać użytkownikom wyjątkowej obsługi klienta częścią naszej misji jest zapewnienie, aby użytkownicy Revolut czuli się bezpiecznie podczas korzystania z naszych usług. Współpracować z innymi zespołami na arenie międzynarodowej w celu rozwiązania wszelkich problemów klientów. Zarządzać i nadzorować konta firmowe na Facebooku, Twitterze, TrustPilot i nie tylko. Monitorować i moderować strony społeczności Revolut. Reprezentuować firmę publicznie przed setkami tysięcy użytkowników. Kontaktować się z użytkownikami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich i pomagać im w rozwiązywaniu problemów, na które się natkną (zarówno produkt detaliczny, jak i biznesowy). Do wielozadaniowości między platformami mediów społecznościowych Postępować zgodnie z innymi poleceniami przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.04.2024
Data zakończenia: 15.04.2027
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok 6 miesięcy doświadczenia w pracy, w tym konieczne doświadczenie na stanowisku Social Media Suport Specialist. Doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji. Umiejętności: doskonałe umiejętności komunikacyjne, doskonała obsługa klienta online, nienaganna angielszczyzna, przykładanie uwagi do szczegółów, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy. Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: minimum C-1 (brak konieczności posiadania certyfikatu).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie sala 103A

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-05 19:30:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności