Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-05

Aplikant straży miejskiej - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-03-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0698

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/900.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, związanych z zapewnieniem
ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem
osobowym, terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku
i bezpieczeństwa w rejonie;
3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia a także w przypadku
naruszenia dóbr osobistych ludzi;
4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach
atmosferycznych;
4. praca w warunkach związanych ze stresem, wynikającym z dużej presji w zakresie
podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji.
Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzeniu brutto: od 4.800,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym
obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. ukończone 21 lat;
4. wykształcenie minimum średnie;
5. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
6. posiadanie prawa jazdy kat. B;
7. bardzo dobra sprawność fizyczna i psychiczna pozwalająca na zatrudnienie na określonym
stanowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań
psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 2018 r. poz. 903);
8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych
zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach
obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność
oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona
dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie
cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziany ukończony kurs podstawowy na strażnika gminnego (miejskiego) potwierdzony
stosownym świadectwem;
2. biegła znajomość obsługi komputera (Libra Office, Exel);
3. komunikatywność;
4. umiejętność argumentowania;
5. kreatywność;
6. umiejętność pracy w zespole;
7. odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 598488321
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia
szkoły, kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. oświadczenie o uregulowanym stosunku do służby wojskowej;
5. oświadczenie o posiadaniu wymaganej kategorii prawa jazdy;
6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
7. kwestionariusz osobowy;
8. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności
prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
9. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub
drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko:
Aplikant Straży Miejskiej w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego, w terminie do dnia
5 kwietnia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia
naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-04 19:30:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności