Numer oferty: StPr/24/1853
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Integracja procesów i kontroli w ramach naszej funkcji biznesowej dla fuzji banku macierzystego
- Aktualizowanie istniejących mechanizmów kontrolnych, współpraca z właścicielami i zespołami ds. kontroli w celu przeprowadzania półrocznej oceny, proponowanie i tworzenie nowych procesów i mechanizmów kontrolnych w razie potrzeby.
- Przeprowadzanie istniejących kontroli w ramach naszej funkcji biznesowej oraz praca nad usprawnieniami i działaniami naprawczymi w przypadku wystąpienia problemów
- Utrzymywanie istniejących portfeli zagadnień i zdarzeń związanych z ryzykiem niefinansowym, tworzenie nowych i zapewnienie ich terminowego zamknięcia
- Sporządzanie miesięcznych raportów dla kierownictwa, zapewnianie ich dokładności i rozwiązywanie problemów, przedstawianie aktualizacji/zmian
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.04.2024
Data zakończenia: 16.04.2027
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw analizy ryzyka ubezpieczeniowego (underwriter)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wiedza z zakresu finansów oraz rynków finansowych. Wiedza z zakresu ryzyka operacyjnego, kontroli ryzyka nabyta podczas doświadczenia zawodowego w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym. Znajomość zarządzania zabezpieczeniami i ryzykiem kredytowym. Dbałość o szczegóły, umiejętnośćpracy pod presją czasu, umiejętność pracy indywidualnej i grupowej,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: przetwarzanie danych
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .