Numer oferty: StPr/24/0660
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 7, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa sprzętu kinotechnicznego i technicznego;
obsługa sprzętu kasowego i sprzedaży biletów;
obsługa widowni podczas seansów i imprez.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kinooperator
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
podstawowa wiedza z elektrotechniki;
podstawowa wiedza z obsługi kas fiskalnych i terminali;
znajomość pakietu MS Office;
umiejętność sprawnego liczenia;
zaangażowanie i własna inicjatywa w działaniu;
pełna dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym, weekendy i święta;
zdolności interpersonalne,
odporność na stres i umiejętność działania w kryzysowych sytuacjach;
wysoka kultura osobista;
mile widziane uprawnienia SEP.
Wykształcenie średnie lub wyższe
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu
NIP: 8171667324
REGON: 690515959
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Niepodległości 7, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@kultura.mielec.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o składanie następujących dokumentów: list motywacyjny, cv, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, klauzula informacyjna, zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@kultura.mielec.pl, w terminie do dnia 12.04.2024r. z adnotacją pracownik kina.
Dokumenty, które wpłyną do Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu po wyżej wymienionym terminie lub z niekompletną dokumentacją nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Pracodawca odpowiada tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu www.kultura.mielec.pl i na BIP.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać klauzulę o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji rekrutacji na stanowisko pracownik kina i kolejnych rekrutacji w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
Wymagane dokumenty do pobrania są umieszczone na stronie internetowej Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu:
www.kultura.mielec.pl w zakładce oferty pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail