Numer oferty: StPr/24/0366
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Handlowa 2, 41-807 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur do systemu księgowego, dekretowanie i księgowanie bieżących dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, dbałość o zachowanie porządku i kompletności w dokumentacji, w tym odbieranie korespondencji, pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 3/4 etatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: (4800zł brutto - pełny wymiar czasu pracy)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office (Word, Excel), wymagana znajomość języka angielskiego na min. poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie, min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy lub rok w pracy biurowej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PLAS.CO.TECH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6482670540
REGON: 24092586400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Handlowa 2, 41-807 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Olena Ukhankina
Nr telefonu: 721 200 705
E-mail: oukhankina@plascotech.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: po umówieniu telefonicznym lub przesłaniu CV na adres e-mail, Godziny : 10.00-14.00