Numer oferty: StPr/24/0431
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie ewidencji ilościowo-wartościowej rzeczowych składników obrotowych,
- uzgadnianie stanów ksiąg pomocniczych z kontami syntetycznymi,
- rozliczanie i nadzór nad kasjerami biletowymi w zakresie powierzonego mienia,
- udział w komisjach przekazania obowiązków kasjera biletowego,
- wprowadzanie do ewidencji finansowo-księgowej zestawień z kas biletowych.
- wprowadzanie do systemu księgowego faktur sprzedaży,
- wprowadzanie do systemu bankowego i wysyłanie przelewów za faktury.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.03.2024
Data zakończenia: 21.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, ekonomia
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagana znajomość programów: Symfonia finanse i księgowość, Symfonia środki trwałe, Symfonia handel, IKSORIS. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości, podatków . Praca na pół etatu wg. harmonogramu czasu pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MUZEUM MARYNARKI WOJENNEJ W GDYNI
NIP: 5862185997
REGON: 220362320
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 620 13 81 wew. 36
E-mail: rekrutacja@muzeummw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail