Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-04

Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta - Poznań, wielkopolskie

Data dodania: 2024-03-21
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0964

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Oferowanie wsparcia klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skarg klientów, oferowanie dokładne rozwiązania; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu/ uruchamianiu/ wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi. Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 05.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 8 miesięcy
Umiejętność: Oferować wsparcie klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadać i rozwiązywać zapytania. Mile widziana znajomość Francuskiego, angielskiego
Umiejętność : Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Widerska
Nr telefonu: 618345640 w. 739
E-mail: m.widerska@poznan.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-22 23:15:24
Komentarze
 
Polityka Prywatności