Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-05

Referent do spraw administracyjno - organizacyjnych - Bolesławiec, dolnośląskie

Data dodania: 2024-03-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/24/0266

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Weryfikacja dokumentacji dotyczącej operacji finansowych.
2) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Centrum.
3) Opisywanie dokumentów księgowych i przekazywanie ich do Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Bolesławcu.
4) Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w programie MAJĄTEK.
5) Sporządzanie wniosków o wprowadzenie zmian w planie finansowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.
6) Przygotowywanie projektu planu finansowego PCPR na dany rok oraz sprawozdawczości z wykonana planu finansowego we współpracy z Dyrektorem Centrum.
7) Archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie o profilu ekonomicznym, umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku, posiadanie obywatelstwa polskiego, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, co najmniej dwuletni staż pracy, znajomość zasad księgowości z sektora finansów publicznych. Znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów.
Wymagania dodatkowe:
Umiejętność planowania i organizowania pracy. Samodzielność, dokładność, operatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera, znajomość oprogramowania VULCAN.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 6121552492
REGON: 230827081
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Farynow
Nr telefonu: 75-612178089
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko Referent ds. administracyjno-organizacyjnych należy złożyć do 5 kwietnia 2024 r. w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec.
Aplikacje, które wpłyną po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-04 19:30:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności