Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-30

Asystent dyrektora instytutu - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-03-20
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/03338

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie
spraw bieżących;
- prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
zgodnie z dekretacją Dyrektora;
- obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora;
- przygotowywanie posiedzeń, narad,
konferencji m.in. wysyłanie zaproszeń i programów, obsługa zebrań;
- organizacja służbowych wyjazdów Dyrektora;
- dbałość o zaplecze techniczne sekretariatu m.in. składanie zapotrzebowań na materiały biurowe i wyposażenie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Data zakończenia: 30.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Premie i dodatki:
- dodatek stażowy (do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: średnie zawodowe bądź wyższe i doświadczenie 2 lata, biegła znajomość programów pakietu MS Office, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, 4 lata doświadczenia zawodowego, znajomość j. ang. na poziomie B1, komunikatywna znajomość j. polskiego.

Zakres obowiązków:

- współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie
spraw bieżących;
- prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
zgodnie z dekretacją Dyrektora;
- obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora;
- przygotowywanie posiedzeń, narad,
konferencji m.in. wysyłanie zaproszeń i programów, obsługa zebrań;
- organizacja służbowych wyjazdów Dyrektora;
- dbałość o zaplecze techniczne sekretariatu m.in. składanie zapotrzebowań na materiały biurowe i wyposażenie.

Zgłoszenia: e-mail: rekrutacja@wiml.waw.pl, tel.: 261 852 712.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
NIP: 1180059744
REGON: 010132188
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261852712
E-mail: rekrutacja@wiml.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-28 23:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności