Numer oferty: StPr/24/1720
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta i zarządzanie relacjami.
Odpowiadanie na zapytania klientów, wspieranie obsługi klienta i działa inżynieryjnego w celu rozwiązywania problemów klientów.
Współpraca z inżynierami terenowymi, aby pomóc zespołom na miejscu w rozwiązywaniu złożonych problemów.
Bycie ekspertem merytorycznym w zakresie funkcjonalności produktów i ich wykorzystania do tworzenia rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.04.2024
Data zakończenia: 01.04.2027
Wynagrodzenie brutto: od 15 000 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy 9:00-17:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- Praca zespołowa
- dokładność oraz sumienność
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: : Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a