Numer oferty: StPr/24/0608
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Krzywa 8, 76-251 Widzino, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: koordynacja procesów operacyjnych i logistycznych dostaw do przypisanych klientów, tworzenie harmonogramów dostaw, zapewnienie płynnego przebiegu procesu wysyłki, rozwiazywanie codziennych problemów operacyjnych, nadzór nad obiegiem dokumentów, wystawianiem faktur, inne zadania związane z funkcjonowaniem działu; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wyksztalcenie min. średnie (mile widziane wyższe), dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS Office: Word, Excel), umiejętność szybkiego uczenia się, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PLASMET CZECHOWICZ SPÓŁKA JAWNA
NIP: 8393171552
REGON: 22181630200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krzywa 8, 76-251 Widzino, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Irena
Nr telefonu: 59 842 97 93
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Godziny : 7.00- 15.00