Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-25

Podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu - Kołobrzeg, zachodniopomorskie

Data dodania: 2024-03-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0290

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Informacje o zakresie obowiązków znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg :https://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001
Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • obsługa komputera pakiet Ms Office

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Szczegółowe inf. na temat wymagań znajdują się na stronie internetowej https://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
NIP: 6711600401
REGON: 331036881
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kinga Znamiec
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg : https://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 25.03.2024, Godziny : 7:30-15:30

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-22 23:15:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności