Numer oferty: StPr/24/0385
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 10 Lutego 16, 81-364 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: − utrzymywanie porządku w archiwum, pismach i dokumentach,
− kompletowanie i segregowanie korespondencji firmowej,
− pozyskiwanie dokumentów od klientów,
− prowadzenie rejestru dokumentacji,
− opracowywanie wstępnych wersji pism firmowych,
− bieżący kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.03.2024
Data zakończenia: 24.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Budowanie relacji zewnętrznych i wewnętrznych w organizacji
- dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK), przeglądarka internetowa oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odporność na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumienność, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Po okresie próbnym możliwość stałej współpracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Kancelaria Prawna RIO Sp. z o.o.
NIP: 5862300441
REGON: 36268137600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Śląska 54/5, 81-310 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Gulczyńska-Łojek
Nr telefonu: 575 596 800
E-mail: anna.ganczarek@bufnal.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail