Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-23

Specjalista ds. planowania i zamówień publicznych sekcji ekonomicznej wydziału łączności i informatyki nadbużańskiego oddziału straży granicznej - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-03-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomia, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0684

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej (notatki, umowy itp.) na zakup sprzętu, materiałów i usług w celu dokonana ww. zakupów zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.
2. Prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki
poza ustawą o zamówieniach publicznych w celu nie przekroczenia limitu na zakup sprzętu, materiałów i usług wg słownika CPV.
3. Sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupów sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki w celu realizacji otrzymanych środków budżetowych przez Wydział.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 731,37 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomia
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • znajomość przepisów: ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/59413,Specjalista-ds-planowania-i-zamowien-publicznych-Sekcji-Ekonomicznej-Wydzialu-La.html .

Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. planowania i zamówień publicznych Sekcji Ekonomicznej Wydziału Łączności i Informatyki Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.
Wymiar etatu: 1.
Liczba stanowisk pracy: 1.
Miejsce wykonywania pracy: Chełm.
Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

ZAKRES ZADAŃ:
1. Sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej (notatki, umowy itp.) na zakup sprzętu, materiałów i usług w celu dokonana ww. zakupów zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.
2. Prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki
poza ustawą o zamówieniach publicznych w celu nie przekroczenia limitu na zakup sprzętu, materiałów i usług wg słownika CPV.
3. Sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupów sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki w celu realizacji otrzymanych środków budżetowych przez Wydział.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. wykształcenie wyższe;
2. znajomość przepisów: ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990
(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
4. posiadanie obywatelstwa polskiego;
5. korzystanie z pełni spraw publicznych;
6. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE:
1. wykształcenie wyższe w zakresie prawa/administracji/ekonomii;
2. doświadczenie co najmniej 2 lata w zaopatrzeniu lub prowadzeniu gospodarki magazynowej.

Nadbużański Oddział Straży Granicznej OFERUJE:
1. indywidualny rozkład czasu pracy;
2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy;
3. dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
4. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
5. miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy;
6. miejsce do odświeżenia się;
7. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
8. miejsce parkingowe na terenie urzędu.

DOSTĘPNOŚĆ:
1. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

WARUNKI PRACY.
Praca samodzielna, w związku z istniejącymi procedurami, przepisami o niejednoznacznej interpretacji oraz ciągłymi zmianami obowiązujących aktów prawnych konieczna jest umiejętność rozumienia i analizy przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe specjalisty ds. Planowania i Zamówień Publicznych częściowo jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
4. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990
(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail.
2. W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia
31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
3. Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
4. Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
5. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko
w korpusie służby cywilnej.
6. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.
7. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.
8. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
9. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
10. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
11. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.
Planowana data zatrudnienia: 22.04.2024 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 12 miesięcy.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4731,37 zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy.

Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-39.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW.
1) Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2024r.
2) Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
3) Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
4) Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.
3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.
4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.
5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.
11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
NIP: 5631565688
REGON: 110120561
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
4. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990
(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-22 23:15:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności