Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-21

Sprzątaczka - Ostrołęka, mazowieckie

Data dodania: 2024-03-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: podstawowe

Numer oferty: StPr/24/0315

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Janusza Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Utrzymanie przydzielonego rejonu w czystości poprzez:
- codzienne odkurzanie podłóg, dywanów, chodników, ścian i mebli znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne mycie podłóg, ścian zmywalnych, urządzeń sanitarnych i mebli w pomieszczeniach lub na ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania;
- mycie okien, drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania z częstotliwością zapewniającą czystość;
- dezynfekcja powierzchni w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania,
2) Uzupełnianie środków myjących, papieru toaletowego, środków dezynfekujących, zapachowych w sanitariach przydzielonych do sprzątania.
3) Zgłaszanie przełożonemu awarii i uszkodzeń pomieszczeń, urządzeń i sprzętu.
4) Przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów BHP i ppoż.
5) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: + ewentualnie dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • podstawowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: znajomość obowiązujących przepisów bhp i ppoż, umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w grupie, rzetelność w realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. W urzędach nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Mile widziany osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Urbańska
Nr telefonu: 47 701-20-69
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub odpowiednio wyżej,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie dot. lustracji (dot. tylko kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów.
Cv, list motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń - http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl w zakładce Praca - Służba Cywilna; Oferty na inne wolne stanowiska.
Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie na adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Wydział Kadr i Szkolenia, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom z dopiskiem "Oferta sprzątaczka w Samodzielnym Pododdziale Prewencji Policji w Ostrołęce" wraz z imieniem, nazwiskiem i adresem zamieszkania.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomione telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-20 23:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności