Numer oferty: StPr/24/0167
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kolejowa 132, 28-500 Kazimierza Wielka, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klienta, obsługa systemu reklamacyjnego, mailowa obsługa klienta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.03.2024
Data zakończenia: 24.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie branżowe
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność telefonicznej obsługi klienta, zaangażowanie, dobra organizacja
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: RG MEDIA Sp. z o.o.
NIP: 6050077054
REGON: 523511000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kolejowa 132, 28-500 Kazimierza Wielka, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Kępska - Zieja
Nr telefonu: 794 280 280
E-mail: k.kepska@rgmedia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail