Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-15

Zastępca skarbnika - Barczewo, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-03-12
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne

Numer oferty: StPr/24/0347

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje: https://bip.barczewo.pl/3636/242/ogloszenia-o-naborze.html

Zastępowanie Skarbnika Miasta, który jest jednocześnie Kierownikiem Wydziału Finansowego, w zakresie udzielonych upoważnień podczas jego nieobecności.
2) W zakresie księgowości budżetowej: prowadzenie rachunkowości budżetu Gminy oraz Urzędu Miejskiego w tym prowadzenie rachunkowości zadań realizowanych z udziałem środków pomocowych Unii Europejskiej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości zakładowego planu kont oraz obowiązującymi przepisami:
- prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych księgi głównej i ksiąg pomocniczych budżetu Gminy oraz Urzędu Miejskiego w tym zadań realizowanych z udziałem środków pomocowych i innych dotacji celowych,
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami klasyfikacji budżetowej - sprawdzanie dowodów księgowych i ich właściwa dekretacja i rejestracja,
- uzgadnianie sald syntetycznych dochodów budżetowych z analityką prowadzoną na pszczególnych stanowiskach,
- gromadzenie oraz przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji,
- właściwa ochrona danych i zbiorów dotyczących ksiąg rachunkowych budżetu Gminy i Urzędu Miejskiego, sporządzanie wydruków zbiorów zapisów księgowych w tym dziennika obrotów, księgi głównej, ksiąg pomocniczych, zestawienia obrotów i sald,
- prowadzenie wyodrębnionej ewidencji i zbiorów dowodów księgowych w zakresie zadań realizowanych z udziałem środków pomocowych Unii Europejskiej oraz pozostałych dotacji, zgodnie z zawartymi umowami,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych jednostkowych sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- księgowanie w księgach rachunkowych budżetu Gminy oraz weryfikacja sprawozdań jednostek podległych, uzgadnianie sald pozostałych do rozliczenia środków,
- weryfikacja sald rachunków bankowych zgodnie z otrzymanymi wyciągami bankowymi,
- prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwentaryzacją należności oraz udziałów drogą potwierdzenia salda zgodnie z przyjętymi zasadami,
- prowadzenie i dokumentowanie inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów w drodze weryfikacji zgodnie z przyjętymi zasadami,
- sporządzanie sprawozdań SG-01 - w zakresie nakładów inwestycyjnych.
3) Przeprowadzanie okresowej kontroli kasy.
4) Wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez Kierownika Wydziału Finansowego (Skarbnika).
Godziny pracy pon. 8-16, wt-czw 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 775 PLN
Opis wynagrodzenia: D wynagrodzenia dodatek za wysługę lat
Pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej bądź innych państw, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kandydat musi być osobą, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) kandydat musi być osobą, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią (referencje, opinie itp. jeśli posiada),
7) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na ww. stanowisku pracy,
8) wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu: finanse i rachunkowość, ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne
9) doświadczenie zawodowe: udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni w księgowości jednostek sektora finansów publicznych.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1)znajomość przepisów prawa w zakresie administracji samorządowej, finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, podatków oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Zastępcy Skarbnika;
2)bardzo dobra znajomość klasyfikacji budżetowej;
3)umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
4)bardzo dobra znajomość obsługi edytorów tekstowych oraz arkusza kalkulacyjnego, znajomość obsługi programu Ministerstwa Finansów BESTIA;
5)umiejętność redagowania pism urzędowych;
6)cechy osobowe i predyspozycje: samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, zdolności analityczne, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista;
7)postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
NIP: 7390509553
REGON: 000527902
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paulina Zalewska-Wójcik
Nr telefonu: 89-5148346 w 13
E-mail: sekretarz@barczewo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje: https://bip.barczewo.pl/3636/242/ogloszenia-o-naborze.html
1)list motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata,
2)CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3)oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru zał. nr 1),
4)kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających odbycie praktyk, staży zawodowych itp., zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku osoby pozostającej w zatrudnieniu,
5)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata, zgodnie z wymogami podanymi w ogłoszeniu (kserokopie dyplomów, zaświadczenia), potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
6)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie. W przypadku, gdy kandydat nie posiada obywatelstwa polskiego, a jest obywatelem państw, o których mowa w punkcie 1 podpunkt 1 ogłoszenia, zobowiązany jest dołączyć kserokopię dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego (wg wzoru zał. nr 2),
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg wzoru zał. nr 2),
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (wg wzoru zał. nr 2),
9)oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi (wg wzoru zał. nr 2),
10)oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (wg wzoru zał. nr 2),
11)oświadczenie, że stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku (wg wzoru zał. nr 2). Po dokonanym wyborze przed nawiązaniem stosunku pracy pracodawca skieruje pracownika na badania wstępne do lekarza medycyny pracy.
12)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wg wzoru zał. nr 2),
13)potwierdzone pisemnie zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru zał. nr 3),
14)inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.



8. Termin i miejsce składania dokumentów:
1)Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz z dopiskiem Nabór na urzędnicze stanowisko pracy Zastępca Skarbnika" należy składać w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Barczewie (pokój nr 1) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Barczewie, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, w terminie do dnia 15 marca 2024 r. do godz. 1500. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Barczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu, a nie data stempla pocztowego/. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
2)Wyłonieni kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni (telefonicznie) na kolejny etap rekrutacyjny ze wskazaniem daty i godziny.
3)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Barczewie.
4)Planowane zatrudnienie: marzec 2024 r.
5)W przypadku pytań dotyczących rekrutacji można kontaktować się z Sekretarz Miasta Pauliną Zalewską-Wójcik tel. 89 514 83 46 wew. 13.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-14 19:30:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności