Numer oferty: StPr/24/0414
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjno-biurowa, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie procedur do udzielania zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe administracyjne), znajomość obsługi komputera (pakiet office), znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Umowa o pracę, wynagrodzenie brutto 4242 zł+ dodatek za wysługę lat.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Logistyki/Wojskowe Centrum Rekrutacji
NIP: 8762449139
REGON: 340907277
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261 48 32 90
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon