Numer oferty: StPr/24/0291
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 12A/1, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizowanie działalności biura:
- postępowanie według obowiązujących w organizacji zasad
- przygotowywanie spotkań służbowych od strony organizacyjnej i sporządza stosowne dokumenty (lista obecności, projekty uchwał itp.)
- dbanie o organizację spotkań przygotowanie sali i aprowizację na tych spotkaniach
- przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
- odpowiedzialność za obieg dokumentów w fundacji.
Kierowanie informacji do właściwych komórek usprawniające jej obieg.
Postępowanie z informacją:
- segregacja informacji według ustalonych kryteriów
- rejestracja informacji w przeznaczonych do tego dokumentach
- przetwarzanie i archiwizacja informacji w odpowiedni sposób, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przetwarzania informacji poufnych
- uzyskiwanie i udzielanie informacji telefonicznej zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi rodzaju, miejsca rozmowy oraz rozmówcy.
Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy wśród pracowników i kontrahentów:
- pierwszy kontakt z osobami pojawiającymi się w siedzibie organizacji
- udzielanie podstawowych informacji o działalności Fundacji osobom pojawiającym się w siedzibie organizacji
- dbanie o porządek w sekretariacie
- dbanie o terminowość odpowiadania na pisma i zapytania składane mailem.
Stosowanie przepisów obowiązujących w jednostce organizacyjnej:
- kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej
- inwentaryzacja dokumentów i środków w biurze Fundacji
- ustalanie priorytetów w określaniu spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 649,54 PLN
Opis wynagrodzenia: ; praca w przedziale godzin 8.00-16.00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjnej; dokładność i rzetelność w pracy z dokumentami; podstawowa wiedza z zakresu kadr i płac; komunikatywność i punktualność; samodzielność, dobra organizacja i odpowiedzialność; biegła obsługa cyfrowych narzędzi do pracy projektowej (pakiet Google, Microsoft Office); dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków publicznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Fundacja Ładne Historie
NIP: 8842769171
REGON: 36555162200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Niepodległości 12A/1, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
E-mail: fundacja@ladnehistorie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail