Numer oferty: StPr/24/0234
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grunwaldzka 7/2, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące oraz doświadczenie w księgowości, znajomość analitycznego myślenia, znajomość księgowości i zagadnień podatkowych lub wykształcenie wyższe kierunkowe.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Biuro Temida Rudzińska, Zachar Sp. k.
NIP: 6121864056
REGON: 36928199300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 7/2, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Rudzińska
E-mail: justyna.r@biuro-temida.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV proszę kierować na adres e-mail justyna.r@biuro-temida.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail