Numer oferty: StPr/24/0243
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nakielska 12/1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową, nadzór nad zamówieniami materiałów biurowych, sprzętu oraz innych niezbędnych do funkcjonowania biura, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism biurowych, urzędowych. Kontakt z klientami i urzędnikami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość oprogramowania Ms Office
- umiejętność obsługi komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: dobra organizacja pracy, komunikatywność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: LAND INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6452535116
REGON: 242834893
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nakielska 12/1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Więcek
Nr telefonu: 602461367
E-mail: agnieszka.wiecek@landinvestment.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, możliwe zatrudnienie na 1/2 etatu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail