Numer oferty: StPr/24/227
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piłsudskiego 22, 05-319 Cegłów, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej,
-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
-kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-kontrola kompetentności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i fnansowych,
-opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
-dokonywanie zmian w planach finansowych i sporządzanie wniosków o przeniesienie środków budżetowych,
-analiza stanu wykorzystania środków przydzielonych z budżetu w tym dotacji i środków pozabudżetowych,
-sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych,
-sporządzanie analiz z wykonania planu dochodów i wydatków jednostki,
-przygotowanie umów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 56.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia: 2-3 godziny dziennie w godzinach 15-19
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- średnie zawodowe
Uprawnienia:
- obsługa komputera Word, Exell
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność zarządzania ryzykiem i finansami, kreatywność, otwartość na wyzwania
znajomość programów księgowych, znajomość oprogramowania Syriusz, znajomość przepsiów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie terytorialny, kodeksu postępowania administarcyjnego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gminna Biblioteka Publiczna - Kulturoteka w Cegłowie
NIP: 8221471469
REGON: 140747785
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piłsudskiego 22, 05-319 Cegłów, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 257570181, 881405491
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny, Godziny : 11-17