Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-30

Specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2024-03-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/0505

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Realizowanie wyznaczonych planów.
- Zajmowanie się wsparciem posprzedażowym Klientów.
- Dbanie o standardy obsługi.
- Aktualizowanie i poszerzanie swojej wiedzy.
- Utrzymanie relacji z klientami indywidualnymi, poprzez obsługę oraz do sprzedaży produktów.

Praca w godzinach 8-16, 14-22 (druga zmiana co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
Opis wynagrodzenia: 27,70 zł brutto/godz
Pracodawca oferuje:
- Stabilną pracę wraz z umową o pracę po okresie próbnym.
- Profesjonalne szkolenia i stały rozwój.
- Awanse wewnętrzne.
- Firmowe wyjścia i imprezy.
- Zniżki na firmowe produkty.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe po okresie próbnym.
- Samodzielność w działaniu i wyzwania dające możliwość realnego rozwoju zawodowego i osobistego.
- Brak dress code'u.
- Kawa/herbata.
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywne podejście, komunikatywność, samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu sprzedażowym, wysoka odporność na stres, znajomość języka obcego, skrupulatność i zaangażowanie, dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista, znajomość standardów obsługi klienta, doświadczenie w sprzedaży, chęć do nauki i motywacja do pracy, silna orientacja na cel.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: w.pierog@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w.pierog@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-18 07:15:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności