Numer oferty: StPr/24/1449
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Złota Podkowa 1/11, 31-352 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa lini wychodzącej do klienta biznesowego wiodącego operatora telefonii komórkowej. Praca hybrydowa (w biurze i w domu).
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Data zakończenia: 11.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 5000 zł - do uzg. uzależnione od umiejętności, na początek umowa zlecenie 3 miesiące potem możliwość umowy o pracę.
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia:
- dobra obsługa komputera
- poprawne pisanie i czytanie
- komunikatywność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane również osoby z niepełnosprawnością- jednak biegłe w czytaniu i pisaniu. Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Marcin Mroczek MK Consulting
NIP: 6751278615
REGON: 389697318
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Marcin Mroczek
Nr telefonu: 797 722 560
E-mail: m.mroczek@mkconsulting.gsm.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail