Numer oferty: StPr/24/0104
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 49, 62-100 Wągrowiec, powiat: wągrowiecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgi inwentarzowej szkoły,realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych,opisywanie faktur,prowadzenie rejestru umów,bieżąca obsługa sekretariatu.Dokumenty aplikacyjne należy składać do 11.03.2024r. w sekretariacie szkoły
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane roczne doświadczenie.Dokumenty aplikacyjne należy składać do 11.03.2024r. w sekretariacie szkoły
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Szkół Nr 2 im. ppłk. dr Stanisława Kulińskiego
NIP: 7661593532
REGON: 000767411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 49, 62-100 Wągrowiec, powiat: wągrowiecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Muszyńska-Synoradzka
Nr telefonu: 67 2620979
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: C.V. + dokumenty potwierdzające wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Dokumenty aplikacyjne należy składać do 11.03.2024r. w sekretariacie szkoły