Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-15

Inspektor ds.bhp - Grójec, mazowieckie

Data dodania: 2024-03-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: BHP

Numer oferty: StPr/24/0157

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy.
2. Sporządzanie i przedstawienie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bhp.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.
5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz pracy a także na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
6.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
7. Prowadzenie szkoleń podstawowych i okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.45
Liczba godzin pracy w tygodniu: 18.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 72.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 087,93 PLN
Opis wynagrodzenia: +wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: BHP
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: SZKOLENIE INSPEKTORÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 0477026256, 7026242
E-mail: agata.korczak@ra.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie do pracy z PUP. Dokumety do rekrutacji: życiorys i list motywacyjny, oświadczenie kandydata w wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych-RODO do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- w zakładce praca służba cywilna), oświadczenie lustracyjne,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy. Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-14 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności