Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-26

Specjalista ds. obsługi klienta - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2024-02-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: Urszula Jemioło Multiagencja Podróże Pierwsza Klasa

Numer oferty: StPr/24/0466

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościelna 14, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sprzedaż i obsługa klienta. Praca w godz, 9-17
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
Opis wynagrodzenia: 27,70 zł brutto/godz.
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • pomaturalne/policealne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Biegła obsługa komputera z obsługą Internetu
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urszula Jemioło Multiagencja Podróże Pierwsza Klasa
NIP: 8141677737
REGON: 522702991
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościelna 14, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: podrozepierwszaklasa@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podrozepierwszaklasa@gmail.com
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-11 19:30:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności