Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-15

Pracownik ds. administracyjno-biurowych - Czeladź, śląskie

Data dodania: 2024-02-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracodawca: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0263

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szpitalna 9A, 40-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw organizacyjnych oraz biurowo-administracyjnych związanych z funkcjonowaniem i obsługą Spółdzielni
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie
- wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów
- opracowywanie pism i archiwizacja dokumentów firmowych
- odbieranie połączeń telefonicznych
- obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- obsługa interesantów oraz współpraca merytoryczna z innymi komórkami organizacyjnymi spółdzielni.

Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowe o pracę; przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole; szkolenia; wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych; możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego.

Godziny pracy:
poniedziałek: 07:00-16:00
Wtorek-Czwartek: 07:00-15:00
Piątek: 07:00-14:00

Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.

Wysokośc proponowanego wynagrodzenia brutto: od 4500,00 zł do 5000,00 zł
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • obsługa komputera i pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe.
Umiejętności :
- znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematycznośc, sumiennośc
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestepstwo

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie lub ekonomia.
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub księgowości
- doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarzadzaniem nieruchomościami
- umiejętnośc pracy w zespole oraz pod presja czasu
- prawo jazdy kat. B

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
NIP: 6250010391
REGON: 00048502600000
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szpitalna 9A, 40-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
E-mail: kadry@czsm.czeladz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staz zawodowy
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyslne przestepstwo
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - Aplikacje należy składać do 15 marca 2024
Mailowo na adres: kadry@czsm.czeladz.pl w temacie: "Oferta pracy - inspektor ds. administracyjno - biurowych"
lub w formie papierowej na adres Czeladzka Spłłdzielnia Mieszkaniowa ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem : Oferta pracy - inspektor ds. administracyjno-biurowych"

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-14 19:30:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności