Numer oferty: StPr/24/0244
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 26-234 Pijanów 42A, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompleksowe prowadzenie kard,
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych,
- naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz przygotowanie list płac,
- sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów od instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON, PPK, PŁATNIK),
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
- nadzorowanie terminowości wykonywania badań lekarskich i szkoleń BHP,
- archiwizacja dokumentacji kadrowej,
- przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, korygujących ZUS,
- wystawianie zaświadczeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- znajomość przepisów prawa pracy
- znajomość przepisów prawa ubezpieczeń społecznych
- znajomość podatku dochodowego od osób fizycznych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: mile widziana umiejętność obsługi programu Symfonia Kadry i Płace
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień
NIP: 6581036148
REGON: 290660817
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja wyrobów z mięsa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 26-234 Pijanów 42A, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Klaudia Gawin
Nr telefonu: 696892733
E-mail: klaudiagawin@polstan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak danych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon