Numer oferty: StPr/24/0162
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 6, 83-211 Owidz, powiat: starogardzki, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, obliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie rejestru VAT i sporządzanie deklaracji VAT, bankowość elektroniczna, prowadzenie spraw ZFŚS, inne prace zlecone przez przełożonego.
Zakres obowiązków zgodny z informacją na nabór na wolne stanowisko urzędnicze, zamieszczone na stronie internetowej szkoły: www.technikumowidz.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: konieczne: 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Technikum im. Gen. Józefa Hallera w Owidzu
NIP: 5921600157
REGON: 220033621
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 6, 83-211 Owidz, powiat: starogardzki, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Waśkowska
Nr telefonu: 585625677
E-mail: sekretariat@technikumowidz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie do pracodawcy
więcej informacji: www.technikumowidz.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 04.03.2024 r. do godz. 15:00