Numer oferty: StPr/24/0105
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Kościelny 5a, 11-730 Mikołajki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: organizowanie sprawnej pracy podległemu personelowi, nadzór i kontrola spraw gospodarczych, inwestycji, tworzenie grafików, zapewnienie podległym pracownikom bezpiecznego środowiska pracy, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż, szkolenia z zakresu bhp, obsługa urządzeń biurowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie 5300 zł brutto+dodatek funkcyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Ewangelicki Dom Opieki " ARKA" Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Trójcy
NIP: 8451446943
REGON: 79013343300020
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalnośc związana z opieką nad osobami niepełnosprawnymi w podeszłym wieku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Kościelny 5a, 11-730 Mikołajki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Śniadach
Nr telefonu: 874216811 wew.6
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV