Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-03-11

Księgowy/ księgowa - Rumia, pomorskie

Data dodania: 2024-02-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: praca socjalna, pedagogika itp.

Numer oferty: StPr/24/0295

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ślusarska 2, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (dekretowanie),
2.Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu Finanse Premium+ oraz prowadzenie terminowej i prawidłowej ewidencji księgowej,
3.Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych oraz zgodności
z planem finansowym.
4.Bieżące sprawdzanie poprawności dokumentów o zaangażowanie oraz zgodności z planem finansowym,
5.Prowadzenie rejestru zaangażowania wydatków budżetowych,
6.Księgowanie oraz rozliczanie zaangażowania środków budżetowych obciążających plan finansowy,
7.Uzgadnianie wydatków budżetowych w zakresie ich wykonania z planem finansowym, oraz monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego,
8.Analiza zapotrzebowania na środki finansowe dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
9.Uzgadnianie danych i sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
10.Uzgadnianie danych i przygotowywanie planów finansowych dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
11.Przygotowywanie wniosków o zmianę planu finansowego dla Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
12.Sporządzanie wydruków dla pracowników merytorycznych realizujących Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi realizującymi Gminny Program Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
14.Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzorowanie terminów płatności,
15.Obsługa systemu bankowości elektronicznej,
16.Analiza i kontrola kont rozrachunkowych, wyjaśnianie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna tych kont,
17.Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją.
18.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS,
19.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej, zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,
20.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP, p/poż, regulaminu pracy, zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa,
21.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS.
22.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań.
23.Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
24.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań.

5. Wymagane dokumenty:
1.życiorys curriculum vitae zawierający informacje, o których mowa w artykule 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. Dz.U. z 2023 poz 1465)tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
2.list motywacyjny;
3.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;
4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
7.ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy;
8.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10.oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
11.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530 t.j.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: praca socjalna, pedagogika itp.

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe kierunkowe, lub dowolne wyższe i podyplomowe kierunkowe,
preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne,
2.znajomość ustawy o rachunkowości,
3.znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów
w sprawie szczegółowej klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budzetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
4.obywatelstwo polskie,
5.nieposzlakowana opinia,
6.niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
1.doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowego mile widziane,
2.umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
3.umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4.umiejętność obsługi programów linii Progman mile widziana,
5.skrupulatność, samodzielność w działaniu, systematyczność, terminowość, umiejętność pracy
pod presją czasu, opanowanie, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
NIP: 9580977198
REGON: 190581618
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ślusarska 2, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 671-05-56 w. 812
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi,
84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 42 do dnia 11.03.2024 r. do godziny 15.30, z dopiskiem: dotyczy naboru
na stanowisko księgowego/starszego księgowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-03-08 19:30:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności